Şehit Orman Mühendisi Abdullah Aydın Yatılı Bölge Ortaokulu'nda görev yapan öğretmen Ufuk Alaosman tarafından verilen ahşap eskitme kursuna, okulun öğrencileri katıldı. Kursiyer öğrenciler, kurs boyunca ahşap eskitme tekniklerini öğrenerek çeşitli tablolar ve eserler yaptı.
Eserler sergilendi
El becerilerini geliştiren öğrenciler, Atatürk ve okula adını veren orman mühendisi Abdullah Aydın panosunun yanı sıra pek çok eser yaptı. Öğrencilerin kurs boyunca yaptığı pek çok eser, okulun toplantı salonunda açılan sergiden beğeniye sunuldu. DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Haziran 2015 - 13:56
Gündoğmuş'ta ahşap eskitme sergisi
Gündoğmuş da, düzenlenen ahşap eskitme kursu, sezon sonu sergisiyle tamamlandı
GÜNDEM
14 Haziran 2015 - 13:56
