Aşçılık ve pasta kursunun dönem kapanış törenine Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Güzeloluk Mahalle Muhtarı İzzet Ak katıldı. Başaşçı Ali Arat'tan yapılan çalışmalar hakkında bilgi alan Başkan Uysal, kursiyerlerin yaptıkları birbirinden lezzetli yemek ve pastaların tadına da baktı. Muratpaşa'da önümüzdeki kurs döneminde kursiyer hedeflerinin 3 bin olduğunu ifade eden Başkan Ümit Uysal, "Bu dönem 1700 komşumuz meslek edindirme ve hobi kurslarımıza katıldı. Vatandaşlarımız nasıl mutlu olacaksa biz o kadar çok kurs açarız. Bütün mahallelere kurslarımızı yayarak çoğaltmamız gerekiyor. Muratpaşa'da her mahallede hobi ve meslek edindirme kursu açarak özellikle kadınların ev ekonomisine katkıda bulunmalarını istiyoruz" diye konuştu. DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Haziran 2015 - 14:04
Güzeloluk aşçılık kursu sona erdi
Azize Kahraman Halk Eğitim Merkezi ile Muratpaşa Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü işbirliğiyle Güzeloluk Kurs Merkezi'nde düzenlenen aşçılık ve pastacılık kursu sona erdi
GÜNDEM
14 Haziran 2015 - 14:04
