Bayanlar Hentbol Süper Liginin Süper Lig Play-Off yarı final üçüncü maçında Muratpaşa Belediyespor sahasında konuk ettiği İzmir Büyükşehir Belediyesi’ni 35-23 mağlup ederek
finale yükseldi. İlk devresini 16-8 önde bitiren Paşanın melekleri, karşılaşmanın ikinci devresinde de üstün bir oyun ortaya koyarak sahadan galibiyetle ayrıldı.
Karşılaşmayı Muratpaşa Belediye eski Başkanı Süleyman Evcilmen ile beraber izleyen Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Evcilmen’le takımın durumuyla ilgili bilgi alışverişinde bulundu. Karşılaşma sonunda Başkan Uysal, Paşanın Meleklerini tek tek tebrik ederek baklava ikram etti. Haber Merkezi
SPOR
Yayınlanma: 09 Nisan 2014 - 17:03
Halef, selef birlikte izledi
Muratpaşa Belediyespor Bayan Hentbol Takımı Süper Lig Play-off yarı final 3. maçında rakibini 35-23 mağlup ederek adını finale yazdırdı. Karşılaşmayı Belediye eski başkanı Süleyman Evcilmen ve görevi yeni devralan Ümit Uysal birlikte izledi
SPOR
09 Nisan 2014 - 17:03
