Alara Koleji'nin Dilara Çekeroğlu, Zeynep Nil Keskin, İremnaz Gökçe, Eda Gündoğan, Serinay Gündüz, Lara Akyol, Yağmur Özçelik, Duru Özdemir, Alexandra Adrianova, Meltem Dönmez, Zeynep Sıla Vural'dan oluşan Küçük Kız Basketbol Takımı'nın çalıştırıcısı Umut Aşureciler ve beden eğitimi öğretmeni Duygu Sarıtaş, Uşak'taki Türkiye şampiyonasında hayli iddialı olduklarını, şampiyonaya katılacak 10 takım arasından birincilikle çıkmayı hedeflediklerini söyledi.
4 takım arasına gidi
Takımlarının gruplardan tek yenilgiyle çıktığını belirten Aşureciler, "Sadece Antalya Koleji'ne yenilen takımımız, çeyrek finalde TED Antalya Koleji'ni yenip ilk 4 takım arasına girdi. Yapılan 4'lü grup maçlarında TED Alanya Koleji ve Atatürk Ortaokulu'nu yenen takımımız, finalde Antalya Koleji'ne mağlup olup Antalya ikincisi oldu. Haftanın 5 günü sıkı antrenman yapan kızlarımız şimdi Türkiye finallerine hazırlanıyor" dedi.
SPOR
Yayınlanma: 12 Mart 2014 - 16:46
Hedefleri şampiyonluk
Alara Koleji Küçük Kız Basketbol Takımı, gruplardan tek yenilgiyle çıkarak 19-21 Mart günlerinde Uşak'ta düzenlenecek olan Türkiye şampiyonasında yarışacak
SPOR
12 Mart 2014 - 16:46
