Geçen pazartesi günü saat 03.30 sıralarında Kepez İlçesi, Hüsnü Karakaş Mahallesi'ndeki büfeyi açmak için gelen işyeri sahibi Niyazi Tunç'un kardeşi, sigara ve içki reyonunun boş olduğunu fark etti. Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine gelen polis, güvenlik kameralarına ait kayıtları inceledi.Şüphelilerin kepenk kilitlerini demir kesme makası kullanarak açtığı, kayıtların tutulduğunu varsaydıkları bilgisayar kasasını da aldığı tespit edildi.
25 bin lira zararımız var
Görüntülerin başka bir cihaza kaydedilmesi sayesinde şüphelilerin hırsızlık anının saniye saniye görüldüğünü belirten işyeri sahibi Niyazi Tunç, “Gece yarısı marketi kapatıp gittik. Sabah kardeşim dükkanı açtığında hırsızlık olduğunu anlamış ve polisi aramış. Yaklaşık 25 bin liralık zararımız var. Kamera kayıtları olduğu düşüncesiyle bilgisayar kasasını da götürmüşler. Fakat kayıtlar başka bir cihazda saklanıyordu" dedi. Polis, eşkalini belirlediği şüphelileri yakalamak için çalışma başlattı. DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Mart 2014 - 17:53
Hırsızlar yanlış bilgisayarı aldı
Antalya'da girdikleri büfeden 25 bin lira değerinde sigara ve içki çalan 2 hırsız, kamera kaydı olduğu düşüncesiyle yanlış bilgisayar kasasını aldı
GÜNDEM
27 Mart 2014 - 17:53
