Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç’i makamında ziyaret eden İlçe Kaymakamı Mehmet Baygül, yeni görevinde başarılar diledi. Başkan Turgay Genç, ziyaretinden dolayı Kaymakam Baygül’e teşekkür ederken, sosyal belediyecilik anlayışıyla hiçbir ayırım yapmadan bölgenin tamamına hitap edecek çalışmalar yapacaklarını söyledi.
SİYASET
Yayınlanma: 08 Nisan 2014 - 11:42
İlk ziyaretçisi Baygül oldu
Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç’in ilk resmi ziyaretçisi İlçe Kaymakamı Mehmet Baygül oldu
SİYASET
08 Nisan 2014 - 11:42
İlginizi Çekebilir
