Mezarlığın kuzey kapısının bulunduğu bölüm yeşillendirilerek çiçeklerle donatıldı. Kamelyaya da yer verilen bölümü cep telefonları ve fotoğraf makineleriyle görüntüleyen vatandaşlar, “Burası yıllardır çok kötü bir durumda idi. Çevre düzenlemesi yapılması mutluluk verici. Çiçeklerle de güzelleştirildi. Antalya’da görsel kirlilik yaratan diğer yerlerin de bunun gibi yapılmasını istiyoruz” dedi.
Haber-Fotoğraf: Berrin TÜREL
GÜNDEM
Yayınlanma: 21 Nisan 2014 - 18:53
İrem bağı gibi
Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri kentin en eski mezarlığı ve çevresini düzenledi
GÜNDEM
21 Nisan 2014 - 18:53
