Akdeniz Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesi İşletme Bölümü öğrencilerinin, öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Engin Üngüren danışmanlığında hazırladığı 'İşletme Çalıştayı'nın ilki Alanya İşletme Fakültesi Konferans Salonu'nda yapıldı. Çalıştayın açılış konuşmasını yapan Alanya İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim Güngör, sonuç bildirgesini merakla beklediğini ve buradan çıkacak yönlendirmelere çok önem verdiklerini söyledi.
Sertifikaları takdim edilecek
Yrd. Doç. Dr. Engin Üngüren ise çalıştaya katılımın çok yüksek olduğunu vurguladı. Öğrencilerin kendini ifade etme yetisine katkısından dolayı bu çalışmanın büyük önem taşıdığını kaydeden Yrd. Doç. Dr. Üngüren, "Katılımcılara sertifikaları takdim edilecek. Çünkü katılımcılar, bir iş görüşmesinde böyle bir çalıştaya katıldıklarını belgelemelerinin avantajını yaşayacaklar" dedi.
Bildirge önümüzdeki günlerde
Açılış konuşmalarının ardından katılımcılar, 'Mezuniyet sonrası kariyer yolculuğu', 'Alanya öğrenci ilişkisi' ve 'Öğrenci değişim programlarının bilinirliği' ve 'Fakültemizin yabancı dil kalitesi' olmak üzere 4 farklı gruba ayrıldı. Çalıştayın sonuç bildirgesi önümüzdeki günlerde açıklanacak.
EKONOMİ
Yayınlanma: 29 Nisan 2014 - 15:54
İşletme çalıştayı düzenlendi
Akdeniz Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesi'nde 'İşletme Çalıştayı' düzenlendi
EKONOMİ
29 Nisan 2014 - 15:54
