Alanya İşletme Fakültesi ile Alanya Ticaret ve Sanayi Odası (ALTSO) Meslek Yüksekokulu'ndan yaklaşık 4 bin 500 öğrenci fuarda iş başvurusu yaptı. Bir gün süren fuarda işletmelerin iş başvuru formlarını dolduran öğrencilere yiyecek ve içecek ikramı yapıldı.
Fuarın açılışında konuşan AÜ Alanya İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim Güngör, Alanya'da bulunan fakülte ve meslek yüksekokulu öğrencilerine iş garantisi verdiklerini söyledi.
Katılan işletme 50’ye ulaştı
Bu yıl çevre illerdeki üniversitelerin öğrencilerini de fuara davet ettiklerini belirten Prof. Dr. Güngör, "Çevre ilçelerden de davetlilerimiz var. Böylece büyük bir organizasyon düzenlemiş olduk. Alanya'da 4 bin 500'den fazla öğrencimiz oldu. Geçen yıl 20 işletme stant açmıştı. Bu yıl 50 işletme katıldı. Gelecek yıl daha büyük bir organizasyon yapmayı düşünüyoruz" dedi.
Yabancı öğrenci artacak
İşletme Fakültesi'ne 31 ülkeden yabancı öğrencileri bulunduğunu dile getiren Prof. Dr. Güngör, "Dünyanın tüm ülkelerinden öğrencilerimiz olmasını istiyoruz. Bu konuda hazırlıklarımızı yaptık. Bunu önümüzdeki yıllarda çok daha iyi yapacağız. Var olan öğrenci kadrosuna daha çok öğrenci sayısı ekleyeceğiz. Amacımız burada fakülteler oluşturmak ve sektörel katkı sağlamak" diye konuştu.
MAGAZİN
Yayınlanma: 11 Mart 2014 - 15:58
İşletme fakültesi istihdam fuarı
AÜ Alanya İşletme Fakültesi'nin 6'ncı İstihdam Fuarı, çoğunluğu otellerden oluşan 50 işletmenin katılımıyla düzenlendi
MAGAZİN
11 Mart 2014 - 15:58
