AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı ve Genel Başkan Yardımcısı Menderes Türel’in seçim proje tanıtım programı gövde gösterisine dönüştü. Türel’in tanıtım toplantısına Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, AB Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Turizm Bakan Yardımcısı Abdurrahman Arıcı, AK Parti Antalya Milletvekili Vecdi Gönül, İl Başkanı Mustafa Köse, Belediye Başkan Adayları, çok sayıda partili, vatandaş ve Menderes Türel’e gönül verenler hazır bulundu. Türel’in proje açıklamasında 100’e yakın basın mensubu takip etti
Antalya’nın kanatları
Menderes Türel proje tanıtım konuşmasında “Antalya’nın kanatları” adını verdiği ve Antalya’yı çağdaş ve hak ettiği yerlerde olmasını sağalacak hazırlıklarını anlattı. Türel, “Şimdi Antalya da diyor ki; 5 yıl geçti aradan ayrı ayrı, bitsin artık bu hasret kavuşalım gayri Evet Antalya, işte hasret bitiyor. Hadi gari! 30 Mart’ta hasret bitiyor. Antalya sevdalıları, hepimiz, birlikte yeni Antalya ve yeni Türkiye için yeni bir dönemi başlatıyoruz” dedi
Antalya’nın şahlanışı
Türel, “ 30 Mart Türkiye demokrasisi için, 30 Mart büyük Türkiye için, 30 Mart büyük Antalya için yeni bir gün olacak. 30 Mart, Türkiye’nin yeni istiklal mücadelesi, Antalya’nın yeniden şahlanışı olacak. Antalya benim doğduğum şehir; çocukluğum, gençliğim, yetişkinliğim, ekmeğim, suyum, 50 yılım, toprağım, mezarlarım, evlendiğim, çocuklarımın doğduğu, yaşlanacağım ve toprağına yatacağım şehirdir” diye konuştu
Antalya bizim sevdamız
Türel, “ Kaleiçi dile gelip konuşsa, Alanya Kalesi dile gelip konuşsa, Manavgat, Serik ovaları dile gelip konuşsa, Korkuteli yaylası dile gelip konuşsa, Elmalı Evliyaları gelseler, konuşsalar. Antalya’nın bizim sevdamız olduğunu, aşkımız olduğunu söyleseler. Biz hayatımızı Antalya sevdası ile geçiren insanlarız. Biz bu sevdayla, aşkla Antalya’ya hizmet ettik, şimdi yeniden daha büyük hedefler için hizmet bayrağını alacağız” dedi
Antalya durduğu yerde yaşlandı
Türel, “Bizim görevden kaçma lüksümüz yok, çünkü biz bırakınca Antalya’nın kaybettiğini bu beş yılda gördük” diyen AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Menderes Türel, “Antalya bu 5 yılda bizim bıraktığımızdan da geriye gitti. Antalya bir durgunlaştı bir ağırlaştı. Antalya durduğu yerde yaşlandı. Antalya’nın kaybedecek bir 5 yılı daha yok. Antalya yerinde saymamalı. “Antalya durursa Türkiye durur! İş de durur, sofraya gelen ekmek de! “ diye konuştu
Hayallerimin Antalyasına az kaldı
Menderes Türel, “Antalya daha iyisini hak ediyor. Antalya bir beş yıl daha zaman kaybederse, bu kayıp telafi edilemez ve ben buna seyirci kalamam. Ben hayallerimin Antalya’sından vazgeçmek değil, onu yeniden meydana getirmek istiyorum. Antalya’nın, Atatürk’ün “hiç şüphesiz ki, Antalya dünyanın en güzel yeridir” sözünü tekrar yaşamasını istiyorum.
Dünyanın güzel şehirlerine imrenmek değil, dünyanın Antalya’ya imrenmesini istiyorum.
Antalya’da turizm işçisinin, esnafın, tarlada, serada çalışıp karşılığını tam alamayan üreticinin sıkıntılarına çare olmak istiyorum”
Antalya’da herkes kazansın, mutlu olsun
Menderes Türel, “ Bugün Antalya’da esnaf zengin mi? Hayır. Esnaf yeterince kazanmıyor, çünkü turist şehir merkezine, ilçe merkezine gelmiyor, gelmek istese bile ulaşım sıkıntılı, gelemiyor. Turizm çalışanı dört-beş ay işsiz, yeterince kazanmıyor. Turizm durunca ticaret de duruyor. Antalya’mızda kışın hava kirliliği var , Güzel Antalya’mızda trafik çilesi var,
Antalya’nın karanlık caddeleri var. Eskiden Antalya akşamda yaşayan bir şehirdi, şimdi akşamları şehir merkezinde insan var mı? Hayır yok. Biraz yağmur yağınca halen göl olan caddeler var mı? Evet var. Sevgili hemşehrilerim, Peki bu güzel Antalya’mızda yatırım var mı? Hükümetimizin yatırımları var, ama belediyenin yok. Peki Antalya’nın çalışan bir belediye başkanı var mı? Hayır yok” diye konuştu
Kanayan yaralara merhem olduk
Türel, “Antalya’ya son 10 yılda 14 milyarlık yatırım yapıldı. Hastaneler yapıldı, Gazipa’şa’dan Kaş’a kadar duble yollar yapıldı, Havalimanı yapıldı. Okullar yapıldı. Doğal gaz getirildi. Stadyum yapılıyor. Kent ormanı yapıldı. Antalya’nın elektriği sürekli kesilirdi, iletim hatları yapıldı, çok şükür artık elektrik kesintileri neredeyse ortadan kalktı. Antalya’nın kanayan yarası olan 2B meselesi CHP’nin engellemesine rağmen çözüme kavuşturuldu. Köylerimize, beldelerimize daha iyi hizmet götürmek için Büyükşehir belediyesi kanununu değiştirdik. CHP buna da karşı çıktı. CHP’nin adayı biz Kaş’a, Gazipaşa’ya hizmet götüremeyiz dedi. Bu kanunlar bunlara rağmen çıkarıldı” dedi
Yollar bizim hizmetlerimiz
“Biz 2004-2009 hizmet yağmuru yağdırdık, Antalya yatırıma doydu, projeye doydu” diye Menderes Türel, Bir bakın, bir hatırlayın, Kaleiçi, Cumhuriyet meydanı, Atatürk parkı, köprülü kavşaklar, arıtma tesisleri, Antalya girişlerinin ağaçlandırılması, yeni yollar hepsi bizim icraatımız, bizim hizmetimiz. Biz Antalya’nın altyapısını yaptık, biz Antalya’yı selden kurtardık. Biz şehir merkezine turist getirdik. Biz modern toplu ulaşımı başlattık. Halk ekmeği biz kurduk. Suyu biz ucuzlattık. Bizim sloganımız az laf, çok iş oldu. Peki bizden sonra, bu beş yılda Antalya’da ne oldu? Söyleyeyim, yalan, dolan, iftira, kavga, laylaylom, çok laf, ama az iş” diye konuştu
Üç kaldırımla 5 yıl geçirdiler
Türel, “Biz çalıştık, şantiyelerden çıkmadık, hizmet yağmuru yağdırdık, bunlar ise yalan yağmuru yağdırdılar, yalan rüzgarı estirdiler. Yalan ve iftirayla seçim kazandılar. Yalan vaatlerle, iftiralarla, çirkinlikle, çamurlukla kazandılar. Beceriksiz insanlar zayıflıklarını yalan ve iftirayla kapatıyorlar. Borç yalanıyla beş yılı geçirdiler. Borç konusunda tamamen yalan söylediler. Projeler konusunda yalan söylüyorlar. Akvaryum gibi özel projeleri kendisi yapmış gibi yalan söyleyerek, bizim yaptıklarımızın üzerine oturarak, 3 tane kaldırımla, 3 tane küçük bina ile 5 yıl geçirdiler. 100. yılda belediyenin paralarını ince ince plan yaparak müteahhitlere peşkeş çektiler” dedi
Laylom belediyecilikleriyle övündüler
Türel, “Antalyalıların 30 trilyonu müteahhidin cebine indirdiler. Şimdi bunun hesabını yargıda veriyorlar. Konyaaltı sahili için kavga ettiler. Şimdi de çıkmış peşkeş lafıyla halkı kışkırtmaya çalışıyor. Biz peşkeşte, partizanlıkta sizin elinize su dökemeyiz, su. Orada kime ne peşkeş çektiğinizi herkes biliyor. Bunlar yazılmıyor, CHP’li kardeşlerimiz de bilmiyor.
Antalya eğlenen şehir olsun sözünü bu arkadaşımız kendisinin eğlenmesi olarak anlamış, ben laylaylom belediyeciliği yapacağım diyor. Zaten 5 yıl ağustos böceği gibi çalıp oynadınız, bu millet size çalışasınız diye oy verdi, çalıp oynamanız için değil. Ağustos böceği yazın çalıp oynar, ama kışın aç kalır. İşte siz çalıp oynarken, aslında Antalya’nın geleceğini çaldınız.
Bunlar, kavga etmekten proje üretmeye zaman bulamadılar. Kendi partisinin başkanlarıyla kavga, milletvekilleriyle kavga, hükümetle kavga edip durdular. Gündüz kavga ettiler, gece eğlendiler” dedi
5 yılda Antalya’nın geleceğini çaldılar.
“Kendi aralarında kavga edip Batı Çevre Yolunu tıkadılar” diyen Türel, “Çıkmış diyor ki, 10 milyon liraya kamulaştırma yapılsın, ben yapamam, hükümet yapsın. Eğlenceye, reklama 50 milyon lira para harcıyor, ama batı çevre yolu için param yok diyor, işçilerin parası için param yok diyor. Ya kardeşim, hiç olmazsa doğru dürüst ağaç dikseydiniz, ağaç da mı parayla? Sivrisinekle mücadeleyi bile beceremediniz. İş hizmete gelince, param yok diyor. Hizmete para yok, eğlenceye para var. Sıkışınca da laylaylom belediyeciliğine devam edeceğim diyor.
Böyle bir arsızlık olacak iş midir? “Turist gelmiyor, çünkü esnaf turisti kazıklıyor” diyen bir belediye başkanı olabilir mi? Antalya da bu da oldu” diye konuştu
Antalya tarihi böyle bir şey görmedi
Türel, “Hadi bizimle karşılaştırmayalım, Sayın Subaşı dönemine bakın, çok daha fazla yatırım ve hizmet görürsünüz, Sayın Kumbul dönemine bakın, çok daha fazla yatırım ve hizmet görürsünüz. Biz hizmeti inkar etmeyiz, ama Antalya, tarihinde böylesini görmedi. Bu tescilli darbeciler, bu işbirlikçi darbeciler 5 yıl önce birilerinin emrinde organize işler yaptılar. Bugün ise başkalarının emrinde, neo-conların emrinde yine organize işlere girdiler. Dün laiklikten geçiniyorlardı, bugün tam tersi bir yol tutturdular. Bir kez daha kirli ittifaklarla, organize işlerle, yalan ve iftirayla seçim kazanma peşindeler. Dün Amerikaya karşıydılar, bugün Amerikanın vagonu oldular. Antalyanın ve ülkenin planlarını birlikte yapıyorlar okyanus ötesiyle. Ama eminim ki, CHP’li kardeşlerimizin büyük kısmı bunların asıl yüzünü halen bilmiyor. Çünkü gerçekler bilinse kimse içine sindiremez” dedi
Siper et dursun bu hayasızca akın
Menderes Türel, “Bu darbeciler bugün yeniden hep bir olup, hayasızca bir akın başlattılar. Çanakkale savaşından 100 yıl sonra aynı hayasızca akın tekrar ediyor. Adnan Menderes’e, Turgut Özal’a yaptıklarının aynısını yapıyorlar. Ama artık milletimiz oyunu gördü, anladı.
Bu millet efendilere boyun eğmeyecek, bir kez daha “yeter söz milletindir” diyeceğiz.
O nedenle istedikleri kadar yalan söylesinler, iftira atsınlar. Ne diyor bizim İstiklal marşımız;
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma sakın,
Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın.
Doğacaktır sana vadettiği günler Hakk’ın,
Kim bilir, belki yarın belki yarından da yakın.
Bu defa da bu milletin iman dolu göğsüne çarpacaklar. Evvel Allah, Türkiye bunlara geçit vermeyecek, Antalya bunlara geçit vermeyecek” diye konuştu
Antalya durmayacak kanatlanacak
Türel ayrıca, “Antalya bu takiyyecilerin elinde oyuncak olmayacak, Antalya birilerinin siyasi emellerinin oyuncağı olmayacak, sıçrama tahtası olmayacak. Antalya artık bu vizyonsuz, kavgacı, ekibi olmayan, partizanlık yapan, ideolojik belediyecilik yapan kişilerle devam etmeyecek. Antalya durmayacak, koşacak, kanatlanacak. Hep beraber Antalya’yı uçuracağız. Türkiye dünyanın lider ülkelerinden birisi, Antalya dünyanın lider şehirlerinden birisi olacak.
Antalya durmayacak, çünkü Antalya durursa Türkiye durur. Önce önemli bir hususa burada dikkatinizi çekmek istiyorum. 30 mart Türkiye için, Antalya için bir dönüm noktası olacak. 30 mart yerel yönetimde, belediyecilikte bir dönüm noktası olacak” dedi
Milletimiz kaliteli hayat istiyor
Türel, “ Türkiye artık 2002 yılının yoksul Türkiye’si değil. 2002’de milletimizin derdi, açlık ve yoksulluktu. Bugün ise milletimiz daha kaliteli bir hayat istiyor, daha güzel, yaşanabilir şehirler istiyor. Zenginlik istiyor, adalet istiyor, ileri demokrasi istiyor. Biz parti olarak bu değişimi okuduk ve yeni Türkiye için yeni bir belediyecilik anlayışını beyannamemizde açıkladık. Ben de bu beyannamenin hazırlanmasına bizzat katkı yaptım. Dedik ki, artık, insan dostu, çevre dostu, estetik, akıllı, müreffeh şehirler kuracağız ve bunun için de katılımcı, çevreci, sosyal belediyecilik modelini ileri götüreceğiz. Sayın Başbakan Yardımcım burada, kendisi de açıkladı. Seçimlerden sonra ileri demokrasi, şeffaflık, adalet konularında yeni adımlar atılacak” diye konuştu
Ne söz vermişsem yaptım
“Ben 2004’te ne söz verdiysem yaptım” diyen Türel, “ Hepinize, Antalya’ya söz veriyorum:
1. Dürüst, şeffaf ve katılımcı bir yönetim modeli kuracağız. Antalya’yı seven, peşin hükümlü olmayan, Allah rızası için çalışan, dürüst ve işinin ehli herkesle, her meslek örgütü ve STK ile birlikte çalışacağız. Buradan, Antalya’nın geleceğini düşünen, Antalya’nın daha iyi hizmet almasını isteyen herkesi davet ediyorum. Geliniz birlikte çalışalım. 2. Söz veriyorum, Antalya’da hayat kalitesi gelişecek, ticarete, turizme, tarıma kalite getireceğiz, zenginlik getireceğiz” dedi
Türk Bayrağını Belediye binasına dikeceğiz
Türel projelerinin üçüncüsünü ise şöyle tanıttı, “Söz veriyorum. Antalya huzur şehri, sevgi ve saygı şehri olacak. Herkesin hayat tarzına saygı olacak. Herkes saygı içinde özgürce inancını yaşayacak. Partizanlık yapmayacağız. Herkese eşit hizmet götüreceğiz. “Bizden”, “bizden değil” diye ayrım yapmayacağız. Büyükşehir belediyesi direğine seçim kazandıkları gün Türk bayrağını indirip CHP bayrağını çekenleri esefle kınıyorum ve seçimleri kazandığımız gün şanlı Türk bayrağımızı gönlerde dalgalandırma sözü veriyorum” diye konuştu
Söz veriyorum
Türel, “ 4. Söz veriyorum. Antalyalının arzularına saygı göstereceğiz, anketlerle, halk oylaması ile halkımıza danışacağız. 5. Söz veriyorum. Antalya tarih ve kültürün başkenti olacak. 6.Söz veriyorum. Antalya’yı yeniden yeşil, çevreci bir şehirleşme görecek. 7. Söz veriyorum. Büyükşehir belediyesi, garip dostu olacak, fakir dostu olacak. Artık devlet baba yerine belediye gelecek. Belediye herkesi şefkatle kucaklayacak. 8. Söz veriyorum. Hizmetlerimiz insan odaklı, özellikle de çocuk ve kadın odaklı olacak. Çünkü bizim anlayışımızda huzurun temeli ailedir, kadındır, çocuklarımızdır. Sevgili hemşehrilerim, kardeşlerim, canlarım, Bizde az laf çok iş vardır. Biz hep çok çalışırız. Biz çok çalışınca Antalya bir cazibe merkezine dönüşür. Turist çekmeye, insan çekmeye, yatırım çekmeye başlar. Yine siz farkında olmadan işleriniz açılır. Farkında olmadan şehre bir heyecan gelir. Mutluluk gelir, iddia gelir” diye konuştu
O mutluluğu vaad ediyorum
Türel konuşmasına şöyle devam etti, “İşte, Ben Menderes Türel. Ekibimle beraber. Antalya’ya o iddiayı, O heyecanı, O mutluluğu vaad ediyorum. Antalya tarımda
Turizmde, şehircilikte tekrar yükselişe geçecek, Antalya yeniden kanatlanacak.
Burada şunu da hatırlatmak istiyorum. Büyükşehir belediyesi projeleri dışında ilçe adaylarımızın da birbirinden değerli çok sayıda projesi bulunuyor. Aynı konuları tekrar etmeyeceğiz. İlçelerimiz için arkadaşlarımızla birlikte, el ele, omuz omuza, ekip olarak çalışacağız. İlçelerimize azami desteği vereceğiz” dedi
İŞTE ANTALYAYI UÇURACAK PROJELER
“Antalya’nın güzel insanları, Antalya durmayacak, ilerleyecek, koşacak, kanatlanacak” diyen Türel projelerinin tanıtımını yaptı. Türel, “1. Antalya zengin bir il olacak. Antalya’da çalışan ve yaşayan herkes daha zengin olacak. Vizyoner projelerimizle Antalya’da yeni bir yatırım çağı başlatacağız. Biz vizyoner projelerimizle (kruvaziyer liman, Boğaçayı, Konyaaltı sahili) onbinlerce kişiye iş, turizme ve ticarete zenginlik getireceğiz. Turizmi 12 aya yayacağız. Böylece hem turizmci kazanacak hem esnaf kazanacak. Antalya’da çalışan, Antalya’da evi olan herkes daha zengin olacak.
2. Turizm emekçilerini ev sahibi yapacağız. Turizm çalışanını ev sahibi yapmak demek turizme destek demektir. Böylece turizmde hizmet kalitesini de yükselteceğiz.
3. Esnaf dostu belediye olacağız.Şu anda esnafımız şehir merkezine turist gelmediği için kazanamıyor, şehir merkezine kendi vatandaşımız bile gitmiyor, gidemiyor. Mevcut belediye başkanı çözüm üretecek yerde çıkıp “esnaf turisti kazıklıyor” deyip, onbinlerce esnafı töhmet altında bırakıyor. Sevgili Antalya esnafı, o turist o dükkana gelecek. Biz esnafımız için önce yatırımla bereket getireceğiz. Buna 5 yıldızlı şehir merkezi projesi dedik.
Kaldırım yapmak çocuk oyuncağı, laylaylom bir iş. Biz binaları da güzelleştireceğiz. Şehir merkezi gerçek bir merkez olacak. Esnaf için toplu işyerleri kuracağız. Alışveriş festivali ve alışveriş kartı gibi uygulamalarla Antalya’yı bir alışveriş merkezi yapacağız.Kepeze büyük bir festival sarayı yapacağız. Antalya esnafı altın çağını bizimle yaşayacak.
4. Köylü dostu belediye olacağız. Tarıma %100 destek projesiyle köyler, üreticiler zenginleşecek. Artık Antalyalı üretici devletten beklemeyecek, biz üreticimizin ortağı olacağız. Sulamada elektrik masrafını düşüreceğiz. Toptancı haller modernleşecek. Soğuk hava depoları, işleme ve paketleme tesisleri kuracağız. Köyler için tarım makinaları parkları kuracağız. Hayvancılığı destekleyeceğiz. Köy turizmini başlatacağız. 5. Antalya’nın yollarını açacağız, trafik kaliteli ve güvenli olacak.Sadece şu kadarını söyleyeyim: Batı çevre Yolu 6 ay içinde bitecek. Biz söyledik mi yaparız. Yeni kavşaklarla tıkanıklığı çözeceğiz.Toplu taşımaya kalite getireceğiz. Raylı sistemi geliştireceğiz. Yaya güvenliği önceliğimiz olacak. Hızlı tren projesinin hızlandırılması için bizzat çalışacağız.
6. Antalya yeşil ve mavi olacak. Kepez’de 150 dönümlük su parkı ve 6 büyük kent parkı ve ormanı yapacağız. 10 milyon ağaç dikeceğiz. Her Antalyalının, doğacak her çocuğun bir ağacı olacak. Yeşil Antalya’yı, mavi Antalya ile tamamlayacağız. Kopak, Aksu, Acısu derelerinde nehir marinaları olacak. 7. Antalya huzurlu ve sağlıklı olacak Sosyal belediyecilik zaten bizim başlattığımız bir hizmettir. Kadın, genç, çocuk, yaşlı, hasta, engelli, yardıma muhtaç herkese büyük bir hizmet ve destek şemsiyesi açacağız. Kadınlarımıza iş ve kreş imkanları sağlayacağız. Okullara, eğitime destek vereceğiz. Evde sağlık, köyde sağlık hizmeti verilecek. 8. Antalya sporun başkenti olacak Bunlar stadyumu geciktirerek Antalya’ya zarar verdiler, sonra da gidip aynı projenin temel atma törenine katıldılar. Biz spor tesisleriyle Antalya’yı sporun başkenti yapacağız. Sporcu bir gençlik yetiştireceğiz. Benim Antalyaspora ve basket gibi sporlara desteğimi bile biliyor. Belediye başkanı olarak Antalyaspora büyük destek verdim. Antalya, sporun her dalında yeniden yükselişe geçecek.
9. Antalya tarih ve kültür başkenti olacak Bütün ilçelerimizde tarihimize, kültür değerlerimize sahip çıkacağız, çok amaçlı kültür merkezleri açacağız, tarihi yapıları ve evleri restore edeceğiz, müzeler kuracağız. Yörük festivali de yapacağız, yörük müzesi de yapacağız. Ama Altın portakal’ı da dünyaya açacağız.10. İlçelerde kalkınma hamlesi başlatacağız
Büyükşehir belediyesi Gazipaşa’dan, Elmalı’ya ve Kaş’a kadar her ilçemize, her köyümüze hizmet götüreceğiz. Ben yeni büyükşehir belediyesi kanununun mutfağında çalıştım. Antalya’nın en ücra köşesine kadar hizmet götüreceğiz. İlçelere ve köylere altyapı yatırımları gidecek, ilçelerde turizm projeleri, sosyal projeler, haller, otogarlar yapacağız.
Biz Gazipaşa’ya Kaş’a hizmet götüremeyiz diyen bir kişi, şimdi oralara gidip oy istiyor. Ey Allahım sen nelere kadirsin!
11. Antalya Temiz ve Çevreci Bir İl Olacak Doğal gazı bütün Antalya’ya yaygınlaşacak, biz oturup seyretmeyeceğiz. Evlere de seralara da doğal gaz gidecek. Antalya hava kirliliğinden kurtulacak. İşte bu projelerle yeni bir Antalya için, çok daha hazır, çok daha tecrübeli, çok daha güçlü bir ekiple göreve geliyoruz. Bizim projelerimizle Antalya tekrar yükselişe geçecek. Bu projeler Antalyamızın kanatları. Bu projeler Antalya’yı uçuracak projeler.
Antalyamız artık durmayacak. Ayağa kalkacak, koşacak, kanatlanacak. Biz söz verdik mi yaparız, bunu bütün Antalya bilir. Biz 100 bin kişiye iş deyip, sonra bir sıfır fazla atmışız demeyiz. Bedava elektrik deyip, kimsenin gitmediği bir ev yapıp gerisini hükümet yapsın demeyiz. Biz sağlık kenti yapacağız deyip, Devletin ve özel sektörün kurduğu hastanelerin üzerine yatmayız.
Şehirleri karıncalar inşa eder…
Türel, “Bizim sloganımız belli. Az laf, çok iş. Biz Antalya’nın huzuru için, refahı için, eğlenmesi için, dinlenmesi için çalışırız. Dün yaptık, yarın da yapacağız.Hep birlikte çalışacağız, hep birlikte yapacağız. Biz kazanacağız, bütün Antalya kazanacak.
Biz kazanacağız, turizm işçisi, esnaf, köylü, gençler, kadınlar, emekliler kazanacak.
Yaşanası şehirleri ağustos böcekleri değil karıncalar inşa eder. Büyük hedefleri ancak biz bu çalışkan ekiple, başarılı ekiple, tecrübeli ekiple gerçekleştiririz. Bizimle rekabet edemezler, ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. Artık söz bitti. Az laf, çok iş. Durmak yok, çalışmaya devam, durmak yok, hizmete devam. Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum. Antalya’ya teşekkür ediyorum. Gazipaşa’dan Alanya’dan, Manavgat’tan, Serik’ten Kaş’a kadar herkese teşekkür ediyorum. Size canımız feda, Antalya’ya canım feda” diye konuşmasını tamamladı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Mart 2014 - 19:31
İşte Menderes Türel- İşte Antalya sevdalıları
AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan adayı Menderes Türel projelerini tanıttığı toplantı da büyük sevgi gösterisiyle karşılandı. Türel’in salona girmesiyle büyük coşku ve heyecan yaşandı. Tezahüratlar altında konuşmasına başlayan Türel, Sezen Aksu’nun seslendirdiği parçanın sözleriyle salonda bulunanlara “Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı, bitsin artık bu hasret buluşalım gayrı” diye konuşunca salonda alkış tufanı koptu, partililer ve sevenleri tezahüratta bulundu.
GÜNDEM
09 Mart 2014 - 19:31
