Kepez Belediyesi'nde gerçekleşen toplantıya, Başkan Tütüncü ile Büyükşehir ve Kepez belediyeleri bürokratları katıldı. Seçim döneminin geride kaldığını, hizmet döneminin başladığını aktaran Başkan Türel, “Kepez bizim için çok önemli. Merkezde en çok hizmet alması gereken ilçe. Hakan Tütüncü ile birlikte el ele, çok güzel hizmetleri birlikte yapacağız. Son 5 yıldaki açığı ziyadesiyle kapatacağız" diye konuştu.
Sanayi kavşağı'nda çalışma
Verilen vaatleri yerine getirmek için gece gündüz çalışacaklarını ifade eden Türel, şöyle konuştu: “Öncelikli sorunları, toplu ulaşım, trafik ve Kepezaltı-Santral olarak belirledik. Özellikle ulaşım sorununa yönelik yapacaklarımız Kepez halkı tarafından da dikkatle takip edilecektir. Gazi Bulvarı üzerine yapılacak kavşaklarla ilgili Karayolları Bölge Müdürlüğü ile çalışmaları tamamladık. Öncelikle Sanayi kavşağındaki çalışma birkaç hafta içinde başlayacak."
Gazi bulvarı'na kavşaklar geliyor
Gazi Bulvarı üzerinde Kepez Belediyesi yanında inşa edilecek katlı kavşak projesi hakkında bilgi veren Türel, “Kızılırmak- Yeşilırmak Caddesi hattında yapmayı düşündüğümüz 2 kilometrelik yeraltı yolu projemiz var. Projemiz hazır. Karayolları ile görüşüyoruz. Bu nedenle mevcut katlı kavşak projesi şimdilik durdurduk. Ayrıca Karayolları ile birlikte Toptancı Hal Kavşağı'nı olabiliyorsa yonca yaprak şeklinde, olmuyorsa 4 katlı kavşak olarak projelendiriyoruz" dedi.
Yeni yollarla trafik sorununa neşter
Katlı kavşaklarla birlikte yeni yollar da yapacaklarını kaydeden Menderes Türel, Kepez'de açmayı düşündükleri yeni yolları şöyle sıraladı: “Toptancı Hal yanındaki, belediye başkanlığım döneminde tamamlanmış olan Beşkonak Köprüsü'nün devamını açacağız ve bunun Havaalanı Kavşağı'na bağlanması hususundaki çalışmayı çok kısa sürede tamamlayacağız. Ayrıca bu yolun kuzeyinden geçecek, Korkuteli Kavşağı'ndan Havaalanı'na inen başka bir yol yapacağız. Bu arada Karayolları da Organize Sanayi arkasından geçecek Kuzey Çevreyolu'nu EXPO'ya kadar yetiştirecek. Batı Çevreyolu'nu da en kısa zamanda bitireceğiz. Bu yolları ve kavşakları açtığımızda bu bölgenin trafik sorununa neşteri vurmuş oluruz."
Kepezaltı Santral'de halk karar verecek
Kepezaltı- Santral'de ne yapılması gerektiğini halka soracaklarını ifade eden Türel, “Bölge halkına, mevcut hakkını daire tapusu istemesi halinde 2 misli kullandırabileceğimize dair taahhüt vermiştik. Arkadaşlarımız bu konuda çalışma yürütüyor. Bunu tamamlandıktan sonra vatandaşa yeniden soracağız. Daire tapusu mu, arsa tapusu mu diye. Vatandaş ne derse onu yapacağız" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Nisan 2014 - 14:58
Kavşak ve ulaşım atağı başlıyor
Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü'yü ziyaret ederek çalışma toplantısı yaptı. Başkan Türel, Kepez'e katlı kavşaklar, yeni yollar yapacaklarını söyledi. Türel, “Gazi Bulvarı, Sanayi kavşağı ve yer altı projelerimiz hazır” dedi
GÜNDEM
27 Nisan 2014 - 14:58
