Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefi Mevlüt Kodal ve Avcılar Derneği tarafından kasalar içinde araçlarla ilçeye getirilen 250 keklik yavrusu doğal ortamında çoğalması için doğaya bırakıldı. Kekliklerin bırakıldığı sahada 3 yıl boyunca avlanma yasağı uygulanacak. Konuyla ilgili açıklama yapan Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefi Mevlüt Kodal, "Gaziantep'ten getirilen keklikleri uygun alanlara bırakıyoruz.. 250 keklik yavrusunu doğaya bıraktık. Bu bölgeyi hububat tarımı yapılması ve su kaynaklarına yakın alması nedeniyle seçtik" dedi. DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Haziran 2015 - 14:00
Keklikler doğaya bırakıldı
Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü'nün yürüttüğü proje kapsamında Gazipaşa'nın Korubaşı Mahallesi'nde 250 keklik doğaya bırakıldı
GÜNDEM
14 Haziran 2015 - 14:00
