Kepezaltı ve Göçerler mahallelerinde yüzlerce vatandaşın katıldığı iftar yemeğinde vatandaşlarla bir araya gelen Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, ”Halkımızla gönül bağımızı güçlendirdiğimiz bu sofralarda, buluşmak büyük mutluluk” dedi. Ramazan’ın iftar sofralarıyla anlamlı hale geldiğini kaydeden Başkan Tütüncü, iftar sofralarının kardeşliğin, birliğin ve beraberliğin en güzel göstergesi olduğunun altını çizdi.
Yerel
Yayınlanma: 26 Haziran 2015 - 14:00
Güncelleme: 26 Haziran 2015 - 14:02
Kepez'de İftar Sofrası Bu Kez Kepezaltı Ve Göçerler'de Kuruldu
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, iftar programının gerçekleştirildiği Kepezaltı ve Göçerler mahallelerinde vatandaşlarla bir araya geldi.
Yerel
26 Haziran 2015 - 14:00
Güncelleme: 26 Haziran 2015 - 14:02



