30 Mart 2014 tarihi itibariyle mahalle statüsüne geçen Doyran’ın artık Konyaaltı Belediyesi’nin hizmet sınırları içinde yer aldığını ifade eden Başkan Böcek, ilk olarak bölge sakinlerinin öncelikli talebi kahvehaneyi hizmete açtıklarını söyledi. Doyran mahalle merkezinde “Doyran Kahvehanesi” ismiyle hizmete açılan işletmede çay ve masa oyunlarının ücretsiz olduğunu ifade eden Başkan Muhittin Böcek, verdikleri sözü yerine getirmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Nisan 2014 - 12:45
Konyaaltı kahvehane açtı
Geçtiğimiz günlerde sahil bandı üzerinde emeklilerin ücretsiz hizmet alabildikleri kahvehaneyi hizmete açan Konyaaltı Belediyesi, benzer bir projeyi Doyran’da açtı
GÜNDEM
14 Nisan 2014 - 12:45
