Kepez Belediyesi Başkanı Hakan Tütüncü, Antalya Konyalılar Derneği’nin gecesinde hem eğlendi, hem eğlendirdi. Ramazan etkinlik alanındaki ilk hemşeri gecesine katılan Başkan Tütüncü, kendisine verilen tahta kaşıkla sahne önünde uzun süre oynadı. Konya usulü oynamayı reddetmeyen Tütüncü, kendisini izleyen yüzlerce Konyalıdan alkışlı tezahürat aldı.
Konyalı gruplar sahnedeydi
Geleneksel Kepez Ramazan Etkinlikleri kapsamındaki geceye AK Parti Kepez Başkanı Yusuf İşeri, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Özsoy ve belediye bürokratları ile birlikte katılan Tütüncü’yü, Antalya Konyalılar Derneği Başkanı Hasan Hüseyin Cengiz karşıladı. Hasan Doğan Stadı yanındaki gecede, sırasıyla Grup Töre, Kaşık Ekibi Olgunlar, solistler Reyhan Gül ile Sami Çelik sahnede performans gösterdi. Tütüncü tüm sanatçılara çiçek buketi vererek teşekkür etti.
Güzel bir bayram olsun
Yaklaşık bir saat boyunca Konyalıların eğlencesine eşlik eden Tütüncü, şarkıcı Sami Çelik’in daveti üzerine sahneye çıkarak bir konuşma yaptı. Herkesin Ramazanını tebrik ettiğini belirten Tütüncü, “Ramazan bizi bize yaklaştırıyor. Hep birlikte güzel bir bayrama ulaşmayı temenni ediyorum. Antalya’da yaşayan Konyalıları buluşturan derneğimize destek veriyoruz. Bundan sonra da desteklemeye devam edeceğiz.” diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Haziran 2015 - 14:37
Konyalılar gecesinde büyük coşku yaşandı
Geleneksel Kepez Ramazan Etkinlikleri kapsamında düzenlenen Antalya Konyalılar Derneği’nin gecesine, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’de katıldı
GÜNDEM
25 Haziran 2015 - 14:37
