Etkinlik sorumluluğunu Kulüp başkanı Osman Pişirici ve Gülşen Arık'ın, rehberliğini ise Hülya Solak, ve Turgay Dündar'ın yaptığı,46 doğaseverin katıldığı ve 11 km.lik.Doğa yürüyüşüne katılan üyeler EXPO 2016 'nın sembol çiçeği Şakayık Çiçeğine hayran kaldı.
Türel’den doğa severlere söz
Dönüş parkurunda, Şakayık çiçeklerini görmek üzere Tarım ve Köy İşleri Bakanı Mehdi Eker ve Antalya Valisi Sebahattin Öztürk ile birlikte bölgeye gelen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel ,Lidosk üyeleri ve katılımcılarla sohbet ederek,birlikte doğa yürüyüşüne katılım sözü verdi. Başkan Türel LİDOSK doğa sporları kulübüne yeni bir etkinlikte birlikte olma sözü verdi
Haber Fotoğraf Kadir Tezcan
GÜNDEM
Yayınlanma: 21 Nisan 2014 - 18:26
LİDOSK'tan Antalya ve şakayık bizim yürüyüşü
LYKİA İzcilik ve Doğa Sporları Kulübü (LİDOSK ) "Antalya Bizim, Expo Bizim,Şakayık Bizim" doğa yürüyüşü gerçekleştirdi
GÜNDEM
21 Nisan 2014 - 18:26
