Minik erkekler 11–13 ve 14–15 yaş Serbest-Grekoromen Güreş ve 11–15 yaş Minik Bayanlar İl Birinciliği müsabakalarına katılan Korkuteli Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi güreşçileri, aldıkları madalyalarla ilçenin gururu olmaya devam ediyor.
Antrenör Osman Murat Erdoğan, “Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi olarak 21 erkek 8 bayan sporcuyla müsabakalara katıldık. Erkeklerde Serbest stilde 9 birincilik, 1 ikincilik, 5 üçüncülük kazandık. Bayanlarda ise 5 birincilik, 3 ikincilik kazandık. İlde dereceye giren erkek sporcularımız 11–13 yaş 14–15 yaş Serbest 15–18 Mayıs Aydın'da, 11–13 yaş 14–15 yaş Grekoromen erkekler 29 Mayıs– 1 Haziran'da Burdur'da grup şampiyonalarına katılacak. Bayan sporcularımız ise 28–29 Haziran tarihinde Karabük'te direkt Türkiye Şampiyonası'na katılacak" dedi.
SPOR
Yayınlanma: 04 Nisan 2014 - 17:21
Madalyaları topladılar
Korkuteli Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi güreşçileri, Antalya Döşemealtı Spor Salonu'nda düzenlenen minik, serbest grekoromen güreşlerde 14 altın, 4 gümüş ve 5 bronz madalya kazandı
SPOR
04 Nisan 2014 - 17:21
