Alanya'da müzik öğretmenleri Berna ve Bülent Alicikoğlu'nun geleneksel hale getirdikleri piyano konserlerinin 3'üncüsü Alanya Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. Düzenlenen organizasyonda, yaklaşık 1 yıldır piyano ve müzik eğitim alan 13 öğrenci, hünerlerini sergiledi. Öğrencileri aileleri ve çok sayıda sanatsever izledi.
Herkese çok teşekkür
Öğrencilerin konsere büyük bir özveriyle hazırlandıklarını belirten müzik öğretmeni Bülent Alicikoğlu, "Böyle bir konserin gerçekleştirilmesi çok gurur verici. Çocuklar ara sıra hata yapsa da yine de çok başarılıydılar" dedi. Piyano çalmanın zekayı geliştirdiğini söyleyen Berna Alicikoğlu ise "Çocuklarımız zor bir iş yapıyor. Emeklerinden dolayı hepsine çok teşekkür ediyorum. 13 öğrencimiz eserleri başarıyla sundu" dedi.
En güzel duygu
Piyano konserinden oldukça keyif aldıklarını dile getiren izleyenlerden Zeki Tuğlu, "Hocalarımız sayesinde Alanya piyano ve klasik müziği sevdi. Her yıl bu konser düzenleniyor. Çocuklarımıza büyük emek verdiler. Çocuklarımız da bütün bir yılın birikimini bugün seyirci önünde paylaştı" diye konuştu. Oğlu Ahmet ve kızı Bahar Tuğlu'nun da sahneye çıktığını belirten Emel Tuğlu da "Bir anne ve babaya nasip olacak en güzel mutluluklardan biri" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 23 Mart 2014 - 17:18
Miniklerden piyano resitali
Alanya’da piyano dersi alan öğrenciler, Alanya Kültür Merkezi'nde düzenlenen gecede konser verdi
GÜNDEM
23 Mart 2014 - 17:18
