Özel Mini Koleji'nin minik öğrencilerini İlçe Emniyet Müdürü İsmail Taşkıran karşıladı. Öğrenciler kendilerini makamında kabul eden Taşkıran'a, kendileri yaptıkları pasta ve bir buket çiçek verdi. Sorumlu Müdür Emine Konakçı ve öğretmenleri Meryem Yıldırım ile Özlem Yılmaz'ın rehberliğinde Emniyet Müdürlüğü'ne gelen 20 öğrenci çeşitli birimleri de gezdi. Ziyarette, tüm öğrencilere polis armalı şapka ve balon hediye edildi. Manavgat Emniyet Müdürü İsmail Taşkıran, ziyaretten dolayı kolej yetkililerine teşekkür etti. DHA
EĞİTİM
Yayınlanma: 14 Nisan 2014 - 17:11
Minikleri ağırladı
Manavgat'ta, Özel Mini Koleji'nin 5-6 yaş grubu öğrencileri, Polis Teşkilatı'nın kuruluşunun 169'uncu yıldönümü dolayısıyla düzenlenen etkinlik kapsamında İlçe Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret etti
EĞİTİM
14 Nisan 2014 - 17:11
İlginizi Çekebilir
