Maçın ilk dakikalarından itibaren sahada üstünlüğü ele geçirdiklerini belirten Altıparmak, "Rakibimiz kümede kalmak için son kozunu oynadı. Maçtan öncede amaçlarının mutlak galip gelmek olduğunu açıklamışlardı. Biz matematiksel olarak umutlarımız bitmediği sürece zirveyi kovalamaya devam edeceğimizi söylemiştik. Bu yüzden maçı mutlaka kazanmamız gerekiyordu" dedi.
Tek pozisyon gol oldu
Karşılaşmanın özellikle ilk yarısında net gol pozisyonları yakaladıklarını dile getiren Altıparmak, "İlk yarısı tamamen bizim üstünlüğümüzle geçen ve 3-4 fark yakalayabileceğimiz bir karşılaşma oldu. Neticede golü de bulduk. Rakibimiz ise maçın 2'nci yarısında kaybedecek bir şeyi kalmadığı için şuursuzca oynamaya başladı. Biz kazandığımız toplarla hızlı hücum yaparak gol bulmaya çalıştık ve 2'nci gülü de bu şekilde bulduk. Fark 2'ye çıkınca maç kopma noktasına geldi. Rakibimizin maç boyunca tek pozisyonu 80'inci dakikada oldu ve o da golle sonuçlandı" diye konuştu. DHA
SPOR
Yayınlanma: 21 Nisan 2014 - 17:40
Moral bulduk
Alanyaspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, İstanbul Güngörenspor'u deplasmanda ezici bir oyun üstünlüğüyle 2-1 mağlup ederek moral bulduklarını söyledi
SPOR
21 Nisan 2014 - 17:40
