Atatürk Anıtı önünde başlayan Nevruz kutlamalarına Kaymakam Erhan Özdemir, Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Dere, Emniyet Müdürü Erkan Dur, kurum amirleri ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri ile öğrenciler katıldı. Okulların izci grupları, halk oyunları ekipleri, at, eşek ve develerden oluşan temsili Yörük göçü grubu, Atatürk Caddesi'nden İskele Meydanı'na yürüdü. Korteji, turistler de ilgiyle izledi, fotoğraf çekti.
Renkli görüntüler
Portakal toplama ve soyma, un içinde bilye bulma, kaşıkla yumurta taşıma, balon patlatma ve halat çekme yarışmalarının yapıldığı kutlamalar renkli görüntülere sahne oldu. İskele Meydanı'nda yakılan nevruz ateşinden öğrencilerin atlamasıyla kutlamalar sona erdi. DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 21 Mart 2014 - 18:07
Nevruz'u Yörük göçüyle kutlandı
Alanya’da Nevruz Bayramı, temsili Yörük göçüyle kutlandı.
GÜNDEM
21 Mart 2014 - 18:07
