23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Medical Park Antalya Hastane Kompleksi’nin ortaklaşa düzenlediği resim yarışmasında dereceye girenler ödüllerini aldı. Medical Park Antalya Hastane Kompleksi üst yönetimi tarafından dereceye giren resimlerin belirlendiği yarışma, yoğun katılıma da ev sahipliği yaptı.
Aileler ve öğretmenler katıldı
Antalya İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Hami Doğrul, Medical Park Antalya Hastane Kompleksi Başhekimi Dr. Şerif Köksal, Başhekim Yardımcısı Dr. Reşit Ağar’ın dereceye elde eden öğrencilere ödül takdim ettiği törene, öğretmen ve aileler de katıldı. Tören öncesi kısa bir konuşma yapan Antalya İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Hami Doğrul, “Resimleriyle derece elde eden öğrencilerimizi gönülden kutluyorum” diye konuştu.
Birincilik AKEV kolejine
Yarışmada birincilik ödülünü AKEV Koleji’nden 3. Sınıf öğrencisi Nehir Ozan elde ederken, ikincilik ödülünü TED Antalya Koleji’nden 3. Sınıf öğrencisi Ayda Elsöz, üçüncülük ödülünü TED Antalya Koleji’nden 4. Sınıf öğrencisi Sara Kurum, birinci mansiyon ödülünü TED Antalya Koleji’nden 5. Sınıf öğrencisi Zeynep Günbahar ve mansiyon ikincilik ödülünü ise Konyaaltı İlköğretim Okulu’ndan 4. Sınıf öğrencisi Tunay Kudun kazandı. Haber Merkezi
EĞİTİM
Yayınlanma: 25 Nisan 2014 - 14:22
Ödüller sahiplerini buldu
Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Medical Park Antalya Hastane Kompleksi’nin ortaklaşa düzenlediği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Resim Yarışması sonuçlandı. Hastanede düzenlenen ödül töreni renkli görüntülere sahne oldu
EĞİTİM
25 Nisan 2014 - 14:22
İlginizi Çekebilir
