Güreşlerin provası olarak Manavgat Gençlik Merkezi güreşçilerinin yanı sıra Antalya merkez ve ilçelerinden gelen çok sayıda güreşçi, Manavgat Irmağı kenarında Zeynel Şenol Köprüsü yanında bulunan idman sahasında yağlanarak güreş tuttular. İdmandan çok, maç havasında geçen güreşlerde güreşçilerin birbirinden güzel hareketleri, aralarında Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, oda başkanları ve Belediye Meclis Üyeleri'nin de bulunduğu Manavgatlı güreşseverler tarafından ilgiyle izlendi. Hava sıcaklığının 30 dereceye ulaştığı ilçede kıyasıya güreşen güreşçiler, verilen molalarda ise Manavgat Irmağı'na girerek serinlemeye çalıştılar.
Yenisi düzenlenecek
Manavgat’ın 2 dönemdir güreşlere ev sahipliği yaptığını hatırlatan Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, "Manavgat Belediyesi olarak 28 Eylül tarihinde Manavgat Yağlı Pehlivan Güreşleri'nin üçüncüsünü düzenleyeceğiz. Amacımız her spor dalında olduğu gibi gençlerimize sahip çıkabilme adına, onları doğru yola ve spora teşvik edebilmek adına, bu organizasyonları gerçekleştiriyoruz" dedi.
Ünlü başpehlivanlara davet
Manavgat Belediyesi Gençlik Merkezi bünyesinde 40 güreşçiye sahip bir kulüp bulunduğunu belirten Başkan Sözen, "Kulübümüz bünyesinde çocuklarımız profesyonel hocalarımız yönetiminde çalışarak üst boylara ilerlemektedir. Manavgat halkı bu durumdan haberdar oldukça talepler artıyor. Bugüne kadar yaptığımız 2 güreş gösterdi ki, Manavgat’ta Yağlı Pehlivan güreşlerine ciddi bir ilgi var. Güreşlerimize Türkiye’nin dört bir yanından ünlü başpehlivanları davet ettik. Güreşçi, hakem ve cazgır olarak Kırkpınar ile eşit bir organizasyon gerçekleştiriyoruz" şeklinde konuştu. İHA
SPOR
Yayınlanma: 22 Nisan 2014 - 20:07
Önce güreştiler sonra serinlediler
Manavgat’ta bu yıl üçüncüsü düzenlenecek olan 'Manavgat Yağlı Pehlivan Güreşleri' için hazırlıklar başladı
SPOR
22 Nisan 2014 - 20:07
