Orman Bölge Müdürü Mustafa Değirmenci, yangınla mücadele konusunda çok güçlü bir organizasyon yapısına sahip olduklarını belirterek, "Bölge Müdürlüğümüzün emrinde 17 arazöz, 9 ilk müdahale aracı, 4 su ikmal aracı, 3 dozer, 3 greyder, 1 treyler, 36 hizmet aracı var. Ayrıca 15 yangın gözetleme kulesi, 11 haberleşme merkezi ve 21 adet yangın ekip merkezi mevcut. Toplamda da 349 personel görev yapıyor" dedi
GÜNDEM
Yayınlanma: 29 Nisan 2014 - 16:25
Orman yangınına hazırlar
Isparta Orman Bölge Müdürlüğü 1 Mayıs'ta başlayacak orman yangını sezonu öncesi tüm hazırlıklarını tamamlarken, vatandaşlardan da orman yangınlarına karşı daha duyarlı olmalarını istedi.
GÜNDEM
29 Nisan 2014 - 16:25
