İl Milli Eğitim Müdürlüğünce Antalya genelinde İlköğretim ve Lise Başarı Arttırma Projesi (İLBAP) kapsamında 20 Mart 2014 tarihinde ortaokul 8'inci sınıflar düzeyinde gerçekleştirilen ve Performans Takip Sınavı'nda (PTS) Manavgat’tan 5 öğrenci tüm soruları doğru cevaplandırıp 700 tam puan alarak Antalya birinciliğini paylaştı.
Manavgat’tan tüm soruları doğru cevaplandıran 5 öğrenci içerisinde yer alan Başarı Koleji öğrencileri Muhammed Berke Acet, Mustafa Alper Güneş ve Yuşa Zorlu, Başarı Koleji Yönetim Kurulu tarafından altınla ödüllendirildi. Öğrencilere ödüllerini Yönetim Kurulu Başkanı Numan Gödek, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Erdoğan Yılmaz ve Başarı Koleji Müdürü Akif İnci verdi.
Sekizinci sınıflar Performans Takip Sınavı'na Antalya genelinde 32 Bin 652 Manavgat’tan 3 Bin 233 öğrencinin katıldığını belirten Başarı Koleji Müdürü Akif İnci, "Sınavda Manavgat’ta 5 öğrenci tüm soruları doğru cevaplandırarak 700 tam puan alarak Antalya birinciliğini paylaştı. 5 öğrenciden 3'ünün öğrencimiz olması Başarı Koleji ailesini çok memnun etti. Bundan sonraki hedefimiz önümüzdeki günlerde yapılacak olan TEOG Sınavı'nda aynı başarıyı tekrarlamaktır. Başta öğrencilerimiz olmak üzere öğretmenlerimizi, velilerimizi ve öğretmenlerini kutluyorum" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 20 Nisan 2014 - 16:55
PTS birincilerine altın ödülü
İl Milli Eğitim Müdürlüğünce 8'inci sınıflar düzeyinde gerçekleştirilen pts’de tüm soruları doğru cevaplandırarak antalya birincisi olan muhammed berke acet, mustafa alper güneş ve yuşa zorlu başarı koleji yönetim kurulu tarafından altınla ödüllendirildi
GÜNDEM
20 Nisan 2014 - 16:55
