Antalya Sağlık İl Müdürü Dr. Ünal Hülür, Halk Sağlığı Müdürü Uzm. Dr. Murat Özdemir, sağlık müdür yardımcıları, Sağlık-Sen Antalya Şube Başkanı Sinan Kuluöztürk, Şube Yönetim Kurulu Üyeleri, sendika ilçe ve kurum temsilcilerinin katıldığı organizasyon sohbet şeklinde gerçekleşti.
Sendika temsilci odası
İl divan kurulu toplantısı Sağlık-Sen Antalya Şube Başkanı Sinan Kuluöztürk’ün günü özetleyen bir şiiri okundu. Sağlık Müdürü, Halk Sağlığı Müdürü ve müdür yardımcılarının toplantıya katılımlarından dolayı kendilerine teşekkür ederek sözlerini sürdüren Kuluöztürk, Sağlık-Sen’in büyük bir camia olduğunu söyledi. İl divan kurulu toplantısında tüm ilçe ve işyeri temsilcilerine seslenen Başkan Kuluöztürk, “Antalya İl Sağlık Müdürlüğü binasında sendikamızın temsilci odasını törenle açtık. Amacımız çalışan arkadaşlarımızın sorunlarının konuşulduğu ortak bir nokta yaratarak sorunlara buralarda istişare ederek son verebilmek” diye konuştu.
Sorunlar dinlenildi
Sinan Kuluöztürk’ün ardından Antalya İl Sağlık Müdürü Dr. Ünal Hülür ve Halk Sağlığı Müdürü Uzm. Dr. Murat Özdemir de kısa birer konuşma yaptılar. Yenilen akşam yemeğinin ardından soru-cevap kısmına geçildi. Aile sağlığı merkezleri, toplum sağlığı merkezleri ve 112 Acil çalışanlarının sahadaki muhataplarından bizzat sorunları dinleyen müdürler bazı sorulara hemen cevap verirken bazılarını ise not alarak gereğinin yapılacağını belirtti. Antalya sağlık alanındaki en yüksek kurum amirleriyle bir araya gelen Sağlık-Sen üyeleri, daha çok ilçelerde yaşanan aksaklıklara çözüm bulunmasını istedi. Haber Merkezi
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Nisan 2014 - 17:42
Sağlık-Sen Divan Kurulu toplantısı yapıldı
Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikası Sağlık-Sen Antalya Şubesi İl Divan Kurulu Toplantısı, Sedir Restoran’da yapıldı.
GÜNDEM
15 Nisan 2014 - 17:42
