Büyükşehir Belediyesi, Akdeniz Üniversitesi Onkoloji Ünitesi, Akdeniz Üniversitesi Organ Nakli Derneği, Akdeniz Böbrek Hastaları ve Organ Nakli Sosyal Yardımlaşma Derneği (AKBÖHÖNDER) işbirliğinde, ressamlar Berrin İlhan ile Gülsen Zengin'in de organizasyonuyla açılan sergide, 200'den fazla eser yer aldı.
Eserleriyle destek verdiler
'Dünya Sanat Günü' etkinlikleri kapsamında gerçekleşen serginin açılışını, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı İbrahim Evrim yaptı. Sergiye, Hollanda'dan, Antalya'dan ve birçok ilden resim, seramik, heykel sanatçıları eserleriyle destek verdi. Sergide, kanser tedavisi gören, organ nakli bekleyen hastaların terapi amaçlı yaptığı birbirinden güzel yağlıboya, akrilik boya ve suluboya çalışması resimler de yer aldı.
El sanatları eğitimi
Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı İbrahim Evrim, organizasyonda emeği geçen ressam Berrin İlhan'a çiçek sunup teşekkür etti. Konuşmalarda, Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde tedavi gören hastalara resim ve el sanatları eğitimi verilmesinin dünyada bir ilk olduğuna dikkat çekildi. Doç. Dr. Hasan Mutlu, "Ünitemizde sanatla onkoloji entegre olmuş durumda. Hastalarımız, büyük heyecanla eserler üretiyor, hüzün ve mutluluklarını tuvale döküyor" dedi. DHA
MAGAZİN
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 17:20
Sanat her yerde
'Sanat Her Yerde' konulu 'Antalya Uluslararası Sanat Festivali Sergisi'nin ilki, Bülent Ecevit Kültür Merkezi'nde açıldı
MAGAZİN
28 Nisan 2014 - 17:20
