Galerinin, Cumhuriyet Caddesi 59'ncu Sokak'taki (Eski Barlar Sokağı) Şeref Apartmanı altında yeniden hizmete girmesi, Antalya'daki sanat kurumları, resim, seramik, heykel, geleneksel el sanatları sanatçıları arasında sevinçle karşılandı. Galeride, açılışa özel bir de karma sergi açıldı. Sergiye, aralarında Güzel Sanatlar Fakültesi hocaları ve öğrencilerinin de olduğu 45 sanatçı eserleriyle destek verdi.
Hayırlı olsun
Galerinin açılış kurdelesini Vali Yardımcısı Recep Yüksel, Muratpaşa Kaymakamı Cevdet Can, İl Kültür ve Turizm Müdür İbrahim Acar, Antalya Devlet Güzel Sanatlar Galerisi Müdürü Nurten Baltacı, Akdeniz Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Sadettin Sarı, galeride ilk serginin organizasyonunu üstlenen Antalya Kent Konseyi Başkanı Semanur Kurt, Kültür-Sanat Komisyonu Başkanı Salih Yön birlikte kesti.DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Nisan 2014 - 18:01
Sanatçıları sevindiren açılış
Tarihi Mevlevihane binasında 50 yıl kadar sanata ve sanatçıya hizmet sunan, geçen yılın Ocak ayında ise 'tadilat' gerekçesiyle faaliyetine son verilen Antalya Devlet Güzel Sanatlar Galerisi'ne yeni bir mekân kazandırıldı
GÜNDEM
15 Nisan 2014 - 18:01
