Sezon hazırlıklarını sürdüren lacivert beyazlı futbolcular, Manavgat'ın Beşkonak Bölgesi'nde doğa yürüyüşüne çıktı. Sporcular daha sonra Köprüçay'da rafting keyfi yaptı. Su savaşı yapan sporcular, stres attı. Sanayispor Başkanı İbrahim Bayuk, yeni sezona iddialı hazırlandıklarını söyleyerek, "Antrenörümüz Adnan İmirgi'ye yardımcı olması için Cabir Kartal ile anlaştık. Ayrıca, BAL ve Üçüncü Lig'de mücadele etmiş çok değerli futbolcuları kadromuza dahil ettik" dedi. Yeni sezonda SAL Doğu Grubu'nda mücadele edecek Sanayispor'un grubunda Kepez Belediyespor, Ormanspor, Antalyagücü, Gazipaşa Belediyespor, Kestel Belediyespor, Konaklı Belediyespor, Manavgat Belediyespor ve Sidespor bulunuyor.
Futbol
Yayınlanma: 25 Ağustos 2015 - 12:27
Sanayispor, raftingle stres attı
Antalya Süper Amatör Lig'de (SAL) mücadele eden Sanayispor, yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor
Futbol
25 Ağustos 2015 - 12:27
İlginizi Çekebilir



