AK İl binası önünde düzenlenen toplantıya, Aksu Belediye Başkanı Halil Şahin, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, ilçe teşkilat başkanları ile çok sayıda partili katıldı. Köse, 30 Mart’ta yapılan seçimlerden zaferle ayrılan tarafın kendileri olduğunu söyledi. CHP’nin seçimlere itirazlarıyla ilgili olarak Köse, “Büyükşehir Belediyesi’ndeki evrakları kaçırıyorlar. Akaydın ve ekibi yaptıkları usulsüzlerin üzerini kapatmaya çalışıyorlar” dedi.
Tek galip AK PARTİ’dir
Köse, “Cumhuriyet Halk Partisi İl Teşkilatı seçimlere itiraz ederek evrakları yok etmek için zaman kazanmaya çalışmaktadırlar” diye konuştu. AK Parti İl Başkanı Mustafa Köse, seçimleri 23 bininin üzerinde bir oy farkıyla kazandıklarını ifade ederek, “Seçim galibi vardır o da AK Parti’dir. Parti olarak bizim de bazı sandıklarda oylarımızın düşük gösterilmiştir Gerekli itirazlarımızı yaptık” şeklinde konuştu. Haber: Kadir Tezcan
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Nisan 2014 - 18:36
Seçimin galibi AK Parti'dir
AK Parti İl Başkanı Mustafa Köse, parti yöneticileriyle birlikte düzenlediği toplantıda 30 Mart’ta yapılan seçilerde Büyükşehir Belediye Başkanlığı’nı kazandıklarını bir kez daha açıklayarak seçimden zaferle ayrıldıklarını söyledi
GÜNDEM
02 Nisan 2014 - 18:36
