Serik Belediye Başkanı seçilen Ak Parti adayı Ramazan Çalık, seçim bürosunun önündeki kutlamalara katıldı. Büyük bir coşkuyla karşılanan Çalık, kalabalığı selamladı. Serik'te 3 dönemdir belediye başkanlığı yapan MHP'li Mehmet Habalı'dan koltuğu teslim alacak olan Çalık, "Serik yeniden bir tarih yazdı. Serik'in hizmete, huzura ihtiyacı var. Bunu sizlerle birlikte hep beraber yapacağız" dedi.
Serik'in 15 yıldır hizmet beklediğini savunan Çalık, "Bundan sonra Antalya'da Menderes Türel'le birlikte çok güzel hizmetler yapacağız. Serik'e çağ atlatacağız. Beni bu seçimde yalnız bırakmayan, destek veren herkese teşekkür ediyorum. Daha sonra kutlamaya yapacağız. Hep beraber, diğer partilerin adaylarını da çağıralım. Birlikte kutlama yaparız" dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 31 Mart 2014 - 20:40
Serik 15 yıldır hizmet bekliyor
GÜNDEM
31 Mart 2014 - 20:40
