- ANTALYA'nın Serik ilçesinde eğitim öğretim yılının sona ermesiyle yaklaşık 26 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı.Gedik İlkokulunda düzenlenen karne törenine İlçe Kaymakamı Cemal Şahin, Belediye Başkan Yardımcısı Levent Konur, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Ali Duman, İlçe Emniyet Müdürü Harun Mere, İlçe Milli Eğitim Müdürü İkram Ekiz, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Serik Kaymakamı Cemal Şahin, ilçede yaklaşık 26 bin öğrenci, 2 bin civarında öğretmen ve 126 eğitim kurumunun bulunduğunu belirtti. Kaymakam Şahin şunları söyledi:"Huzurlu ve verimli bir eğitim öğretim yılını geride bıraktık. Öğrencilerimiz şimdi dinlenme fırsatı bulacak ve yeni eğitim öğretim dönemine daha dinç bir şekilde başlayacaklar. Tüm öğrencilerimize güzel ve verimli bir tatil diliyorum" dedi.
DHA
DHA