Gencer, özellikle teknik heyetin oyuncular üzerindeki motivasyonu en üst seviyede tutması gerektiğini savundu. Kümede kalacaklarına bir kez daha inandığını vurgulayan, birlik ve beraberliğe, kenetlenmeye en çok ihtiyaç duydukları bir süreçten geçtiklerini ifade eden Gencer “Birbiri ardına yaşanan talihsiz sonuçlar nedeniyle tehlikeli bölgeden kurtulamadık. Kupada finale göz kırpan duruma geldik. Her iki kulvarda da iddialı olmak ve mücadele etmek zorunda kaldık. Kupada üst seviyede giderken, ligde bugünlere geldik” dedi.
Tribünlere çağrı yaptı
Gencer, “Bunları bir mazeret olarak söylemek istemiyorum, ama inanıyorum ki taraftarımızın desteğiyle bu takım kümede kalacak, kupada da final oynayacaktır. Şimdi tüm Antalyalıları cumartesi günü oynayacağımız çok kritik maç için tribüne çağırıyorum. Bu takım hepimizin. Birbirinden kaliteli oyuncuların yer aldığı Antalyaspor hak etmediği yerde. Onu hep birlikte ayağa kaldıralım." diye konuştu.
Kadroda sıkıntı
Antalyaspor'da Torku Konyaspor maçı öncesi kadro sıkıntısı yaşanıyor. Giray'ın cezalı durumda olması, kaleci Hakan Arıkan, Emre Güngör, Insa, Enoh ve Semih Şentürk'ün de sakatlığının devam etmesi teknik heyeti zor duruma düşürdü. Doktor Burhanettin Çalım, takımdan ayrı çalışan sakat oyuncuların tedavilerinin sürdüğünü, Torku Konyaspor maçına yetişip yetişmeyecekleri konusunda henüz karar verilemediğini ifade etti.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2014 - 17:08
Şimdi motivasyon zamanı
Medical Park Antalyaspor Başkanı Gültekin Gencer, geçmiş dönemlerde ligde kalma adına yaşanan örnekleri hatırlatırken, sezonun son 90 dakikasının bitiş düdüğüne kadar aynı inanç ve kararlılıkla lige sarılacaklarını belirtti
SPOR
03 Nisan 2014 - 17:08
