Çaykur Rizespor maçından sonra görevinden istifa ederek İstanbul'a dönen Samet Aybaba'nın yerine A2 de antrenör olarak görev yapan Osman Akyol görece getirildi. Başkan Gültekin Gencer, Twitter hesabından duyurduğu yeni teknik direktör için camia’ya hayırlı olması temennisinde bulundu. Olağanüstü yönetim kurulu toplantısından sonra bir açıklama yapan Kulüp Başkanı Gültekin Gencer Teknik Direktör Samet Aybaba’nın ilettiği istifa kararını yönetim kurulu olarak kabul ettiklerini, Samet Aybaba ile karşışıklı anlaşarak yollarını ayırdıklarını söyledi.
İstenmeyen sonuçlar
Gencer, “Daha önce birkaç kez daha gündeme gelmişti. Biz Samet Aybaba ile sezonu tamamlayıp uzun soluklu düşünüyorduk. Bunu kendisine söylemiştik. Ama bize ayrılması gerektiğini, takıma bir kan değişikliği gerektiğini bildirdi. İstenmeyen sonuçların alındığını söyledi” dedi
Kupa da yarı final
Gencer, “Biz de bu konuyu yönetim kurulunda karar bağladık. Samet Aybaba'nın istifasını kabul ettik. Onun dışında şahsıyla ilgili bir problem yok. Yaptığı hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Kadronun oluşturulmasında, kupada yarı finale çıkılmasında emeği var. Ama ligde iyi yerde değiliz” dedi.
Samet Aybaba ile Antalyaspor
Medical Park Antalyaspor, Samet Aybaba ile Süper Lig’de 24 maça çıktı. 5 galibiyet, 10 beraberlik, 9 mağlubiyet alan Samet Aybaba, Ziraat Türkiye Kupası’nda başarılı bir grafik çizdi. 10 maçta 7 galibiyet, 3 beraberlik alan Samet Aybaba, hazırlık karşılaşmalarından ise 2 mağlubiyet, 1 galibiyet elde etti
SPOR
Yayınlanma: 11 Mart 2014 - 16:04
Şimşek hocasını A2'de buldu
Medical Park Antalyaspor'da Teknik Direktör Samet Aybaba'nın istifasıyla boşalan koltuğa A2’de Antrenör olarak görev yapan Osman Akyol’u göreve getirdi
SPOR
11 Mart 2014 - 16:04
