Küme düşme potasında sıkışıp kalan Antalyaspor'da sahaya sürülen 11 tartışma konusu oldu. Teknik direktör Fuat Çapa pozisyonları çok iyi değerlendiremediklerini ve nokta vuruşlarda kaleci Sinan'a takıldıklarını ifade etti. Çapa, kupa maçının oyuncuları yorduğunun da altını çizdi.
Kupa yorgunu
Antalyaspor'un hocası, “İkinci devre rakibin Nobre ile çift forvete döneceğini ve havadan oynayacaklarını biliyorduk. Ama yenen goller oyun planımızı bozdu. Ondan sonraki süreçte çok mesafeli oynadık. Kayserispor, boş alanları çok iyi değerlendirdi. Bizim adımıza ikinci 45 dakika üzücü oldu. İlk devre sergilediğimiz ve golü bulduğumuz oyunun üzerine biraz daha koyup ona göre oynamamız lazımdı. Ligde kalmak için hala inancımız var. Kadro kalitemize güveniyoruz" dedi.
SPOR
Yayınlanma: 01 Nisan 2014 - 18:04
Şimşek S.O.S. veriyor
Medical Park Antalyaspor'un Kayserispor deplasmanından 3-1 yenilgiyle dönmesi, camiada büyük üzüntü yarattı
SPOR
01 Nisan 2014 - 18:04
