1207 Antalya Spor Kadın Futbol takımı 1.lig’e yükselme play-off maçları için gün sayıyor. İstanbul İstinye Orhan Saka Amatör Evinde Türkiye Kadınlar 2.ligi Play-off kura çekilişi gerçekleştirildi. Kulüp Başkanı Süleyman Türk, Sportif Direktör Hüseyin Türk ve Antrenör Özlem Araç tören de hazır bulundu.
Güçlü takımız
Kulüp Başkanı Süleyman Türk,”Güçlü bir rakiple oynayacağız. İlk maçımızı kazanıp ait olduğumuz ligde mücadelemize devam edeceğiz. Hem takım hem de futbolcularımız şampiyonluğa inandık. Biz güçlü bir takımız. Manevi olarak bu kenetlenmeyi sağladık. Bu istek ve arzuyu sahaya yansıtacağımıza inanıyrum” dedi
İki galibiyet yetiyor
Cumartesi günü Bursa da Ligin güçlü ekiplerinden Karabük Ovacık ile karşılaşacak olan 1207 Antalya Spor Kadın Futbol Takımı daha sonra İlkadım Belediyi ile Elazığ Bordo takımının galibiyle karşılaşacak. Sportif Direktör Hüseyin Türk ise güzel sonuçla ayrılacaklarına inandıklarını söyledi. Antrenör Özlem Araç ise, “Artık son söz futbolcularımızın. Onlara inanıyorum” dedi
Haber Kadir Tezcan
SPOR
Yayınlanma: 10 Nisan 2014 - 17:42
Size şampiyonluk yakışır
Antalya’nın tek bayan Futbol Takımı 1207 Antalya Spor Kadın Futbol Takımı 1.lige yükselme play-off maçlarında Bursa da ter dökecek. İlk maç Karabük Ovacık ile oynanacak
SPOR
10 Nisan 2014 - 17:42
