Antalya Valisi Sebahattin Öztürk'ün makamında gerçekleştirilen törende, hayırsever işadamı Selim Mangan, merkez Aksu İlçesi'ndeki Aysel Akın-Klaus Wagner Kız Teknik ve Meslek Lisesi'nin bahçesine 'tartan pist spor sahası' yaptırmak için, Vali Öztürk ve Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay ile birlikte protokol imzaladı.
Sırada 243 okul var
Törende konuşan Vali Öztürk, projeye ilk defa bir hayırseverin destek verdiğini belirtirken, "Bahçesi uygun olan 244 okulumuz var. Bugün ilk defa bir işadamımız bu talebimize ses verdi. Kendisine teşekkür ediyoruz. Biri bitti, kalanda 243 okul daha var" diyerek diğer hayırseverlere çağrıda bulundu. İşadamı Selim Mangan ise Vali Öztürk'e bu işe vesile olmasından dolayı teşekkür etti.
Ocak ayında başlatıldı
Antalya Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 15 Ocak'ta başlatılan Spor Sahasız Okul Kalmasın Projesi kapsamında bahçesi uygun olan ilkokul, ortaokul ve liselere spor sahası kazandırmak amaçlanıyor. Devlet- hayırsever işbirliğiyle yürütülecek projeye göre, hayırseverlerin isimleri oluşumuna destek verdikleri spor sahalarına verilecek.
GÜNDEM
Yayınlanma: 11 Nisan 2014 - 17:46
Spor sahasız okul kalmasın projesi
Antalya'daki okulların spor sahası eksiğini gidermek için başlatılan ve devlet- hayırsever işbirliği ile yürütülecek olan 'Spor Sahasız Okul Kalmasın Projesi' kapsamında ilk protokol imzalandı
GÜNDEM
11 Nisan 2014 - 17:46
