Spor Genel Müdürlüğü'nün faaliyet programında yer alan Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM) organizasyonu kapsamında, Antalya'da 2016 Yaz Olimpiyatları'na hazırlanan bisiklet ve okçuluk branşındaki sporcuların sağlığı için Özel Akdeniz Şifa Hastanesi ile 300 bin TL maliyetli protokol imzalandı.
Bisiklet ve okçuluk
İmza törenine Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Burhanettin Hacıcaferoğlu, Özel Akdeniz Şifa Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Sarı ile Başhekim Altan Ayaz katıldı. Törende konuşan Burhanettin Hacıcaferoğlu, Türkiye'de ilk kez devlet hastaneleri dışında Antalya'da özel bir sağlık merkezinin sporculara hizmet vereceğini belirtti
Kamp yapan sporcular
Hacıcaferoğlu, “Bisiklet ve okçuluk dallarında toplam 32 sporcumuz, 5-21 Ağustos 2016 tarihleri arasında Brezilya'nın Rio de Janeiro kentinde düzenlenecek 31. Olimpiyat Oyunları'na Antalya'da hazırlanacak. Bu nedenle, kentte bulunan sporcuların sağlığını Özel Akdeniz Şifa Hastanesi'ne emanet ettik" dedi.
SPOR
Yayınlanma: 11 Mart 2014 - 16:06
Sporculara özel sağlık hizmeti
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile Özel Akdeniz Şifa Hastanesi arasında imzalanan protokol kapsamında olimpiyatlara hazırlanan sporculara özel sağlık hizmeti verilecek.
SPOR
11 Mart 2014 - 16:06
