Ermenek Mahallesi Denizhan ve Karakaş sokak sakinleri defalarca Belediye’ye yollarının yenilenmesi konusunda talepte bulunmalarına karşılık hizmetin gelmediğini söyledi. Her iki sokak üzerinde oturan hane sahipleri yapılan görüşme de yeni yılın ilk ayından itibaren kendilerine asfalt ihalesi tamamlanmasının ardından yollarının yapılacağı belirtilmiş, ancak geçen üç ay içerisinde Muratpaşa Belediyesinin ilgili birim yetkilileri ve Ermenek Mahalle Muhtarı konuyla ilgisini tamamen kestiği bildirildi
Çileden çıktılar
Ermenek Mahallesi Denizhan ve Karakaş sokak sakinleri 2013 yılının son aylarında yaptıkları görüşmelerde yollarının yapılmasını istemiş ancak Belediye’nin ilgili birimleri yeni yılda yapılacak ihale sonrası hizmet verileceğini bildirmiş fakat yol yeni yılın ilk 3 ayı geride kalmasına rağmen bir tek adım dahi atılmaması sokak sakinlerini çileden çıkarttı. Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen’in parti değiştirmesinin faturasını hizmet alamamakla ödediklerini belirten vatandaşlar, “Artık yeter. Bizi düşünen yok. Herkes koltuğunun derdine düşmüş. Bir sürü vaat veriliyor. Hiç birisi yapılmayacak. Belediye 50 metrelik yolu yapmıyor uçuk vaatleri mi yerine getirecek” diye serzenişte bulundu
Ciddiyete ve hizmete davet
Karakaş Sokak sakini Veli Gizli, “Yanı başımıza kadar yol, asfalt çalışması geldi. Ancak iki sokağa hizmet verilmiyor. Konuyu defalarca bildirdik. Seçimler geldi. İlgilenen yok. Buralar Allaha emanet. Sanki başka bir Cumhuriyette yaşıyoruz. Burası da Muratpaşa ilçe sınırları içerisinde bulunan bir yer. Unutulmamalıdır ki Muratpaşa Lara’dan ibaret değildir. Muhtarlığımızı ve Belediyenin ilgili birimlerini artık ciddiyete ve hizmete davet ediyoruz” diye konuştu
Haber-Fotoğraf Kadir Tezcan
SİYASET
Yayınlanma: 18 Mart 2014 - 18:18
Şubat geçti, Mart bitti Asfalt bir türlü gelmedi
SİYASET
18 Mart 2014 - 18:18
İlginizi Çekebilir
