Sezona seri galibiyetle başlayan Kepez'in Sultanları İzmir Büyükşehir Belediyespor'u evinde 3-1 mağlup etti. Türkiye Voleybol Federasyonu İzmir Atatürk Spor Salonu'nda oynanan karşılaşma Pazar günü saat 14:30'da başladı. İlk seti hızlı bir şekilde alan Kepez'in Sultanları İkinci sette 1 sayılık farkla kaybetti. Durum 1-1 eşitliğini korurken 3'üncü ve 4'üncü setleri Kepez'in Sultanları 20-25'lik sayılarla maçı 3-1 galip bitirdi.
SPOR
Yayınlanma: 26 Ekim 2015 - 13:14
Sultanlar galibiyeti seriye bağladı
2015-2016 sezonu Türkiye Voleybol Federasyonu Bayanlar 3. Liginin ikinci haftasında İzmir Atatürk Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada Kepez'in Sultanları İzmir Büyükşehir Belediyespor'u 3-1 mağlup etti.
SPOR
26 Ekim 2015 - 13:14
