Suyumuzu getirdin Allah razı olsun
Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, seçim döneminde verdiği sözü tutarak asırlık su hasretine son verdiği Akseki’nin Susuzşahap mahallesinde su sevinci yaşanmaya devam ediyor. Susuzşahap’ta yaşayan 85 yaşındaki Hanife Ulaş, mahalle meydanında bulunan çeşmeden su içtikten sonra Başkan Türel’e teşekkür etti.
Köyümüz sulandı bereketlendi
Hanife Teyze; “Bugüne kadar mahallemizde suyumuz yoktu, sen suyumuzu getirdin Allah razı olsun çok teşekkür ederim. Köyümüz sulandı her şeyim doldu, görevinde başarılar dilerim” diye konuştu. Hanife teyze ayrıca Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’i Sususzşahap’a su içmeye çağırdı.
Muhtar Kemal Ulaş teşekkür etti
Susuz Şahap Muhtarı Kemal Ulaş’da,Başkan Türel’in MUBİM toplantısındaki “Susuzşahap’a su geldi artık, buranın ismini Suluşahap yapalım. Artık Susuzşahap’a bile su geldi” konuşmasını hatırlatarak mahallelerinin makus kaderini çözen Belediye Başkanı Menderes Türel ve ekibine teşekkür etti.
Haber Umut Özen
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Aralık 2016 - 15:02
Suya kavuşan Hanife Teyze Başkan Türel'e seslendi; ''Gel suyumuzu iç''
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Yüz yıldır yaşadığı su sorunu nedeni ile ismi Susuz Şahap olan mahallenin su sorununu bitirmişti, suya kavuşan mahalleli Başkan Türel’i Susuz şahap’a su içmeye çağırıyor
GÜNDEM
28 Aralık 2016 - 15:02
