Vatandaşların sıhhi ve temiz ortamlarda ihtiyaçlarını giderebilmesi için tarihi Balbey Camisinin yer altı tuvaletinde tadilat ve yenileme çalışmaları yaptı. Büyükşehir Belediyesi ekipleri çalışmalarda; fayanslar yenilendi, elektrik ve su hatları değiştirildi, alüminyum kapı ve pencereler monte edildi, duvar zemin seramiklerinin tamamen değiştirildi ve daha estetik görünüme kavuştu. Vatandaşlar Büyükşehir’in bu tadilat ve yenileme çalışmasından dolayı çok memnun olduklarını, tuvaletlerin uzun zamandır bakımsız olduğunu ve tarihi camiye yakışmadığını ifade etti. Yenilenen tuvaletlerden dolayı teşekkür ettiler. Emine Özden GÜRHAN
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Kasım 2016 - 17:12
Tarihi Balbey Camisinin tuvaletleri yenilendi
Antalya Büyükşehir Belediyesi ibadethanelerin her türlü tadilat ve yenileme çalışmalarına devam ediyor
GÜNDEM
03 Kasım 2016 - 17:12
