Antalya Büyükşehir Belediyesi Toptancı Hali’nde sebze ve meyve taşımada kullanılan, kırık ağaç sandıklar, marangoz ustaları Mustafa Çetinkaya(51) ve İsmail Güler’in(51) ellerinde yeniden tamir ediliyor. Halde taşıma esnasında kırılan birli tahta kasalar, tüccarlar tarafından çöpe atılmıyor. İki marangoz ustası Çetinkaya ve Güler, hal girişinde bir fa Eskiden tahta sandıkların Antalya’dan tüm Türkiye geneline gönderildiğini hatırlatan Çetinkaya, kendisinin de 40 yıldır sandık tamiri yaptığını belirtti. İki kişi günde yaklaşık 200 sandık onardıklarının altını çizen Çetinkaya, "40 yıldır tamir yapıyoruz. 3 dakika içinde tamir bitiyor. Sandık çok kırık olursa çöpe atmak zorunda kalıyoruz. Halde plastik sandık kullanılmaya başlansa da hala ağaç sandık kullanan komisyonlar var. Onlar da kırık sandıkları çöpe atmak yerine ekonomiye kazandırıyorlar. Bize de iş kapısı oluyor" dedi.
Yerel
Yayınlanma: 15 Haziran 2015 - 10:32
Toptancı Hali'nde, 40 yıldır sandık tamiri yapıyorlar
Antalya Büyükşehir Belediyesi Toptancı Hali’nde kırılan sandıklar marangoz ustalarının elinde yeniden hayat buluyor.
Yerel
15 Haziran 2015 - 10:32



