Antalya'da seçim sonuçları, itiraz ve belediye tesislerinde evrak yakılması olayları tartışılırken, resmi olmayan sonuçlara göre Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nı 5 yıl aradan sonra kazanan Ak Partili Menderes Türel, Antalyalılar'a teşekkür etti. Türel, "Teşekkürler Antalyam" başlığı ile kendisine ait fotoğrafın yer aldığı afişleri billboard ve otobüs duraklarına astırdı. Türel, ilanında Antalyalılara şöyle seslendi: "Şimdi herkesi kucaklama ve Antalya'ya kaybettiği heyecanı yeniden kazandırma zamanı. Antalya'nın birleşme ve şehri yeniden atağa kaldırma zamanı. Bir biriz ve birlikteyken güçlüyüz, güzeliz."
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Nisan 2014 - 19:03
Türel'den afişli teşekkür
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığı'na 5 yıl aradan sonra resmi olmayan sonuçlara göre yeniden seçilen, ancak itirazlar nedeniyle mazbatasını alamaylan Ak Parti'nin adayı Menderes Türel, kentin birçok noktasında astırdığı afişlerle Antalyalılara teşekkür etti
GÜNDEM
03 Nisan 2014 - 19:03
