Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene Manavgat Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu,
Belediye Başkanı Şükrü Sözen, İlçe Emniyet Müdürü İsmail Taşkıran, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Murat Koçanlı, İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Kılıç, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Aşur Eker, Ziraat Odası Başkanı Rasim Metin, Şoförler Odası Başkanı Mahmut Şafak, Pazarcılar Odası Başkanı Sami Dursun Doğan, Aşçılar Derneği Başkanı İsmail Karataş, Turizm Danışma Bürosu Sorumlusu Mustafa Acar, turizmciler ve öğrenciler katıldı.
Aşçılık yemini ettiler
Atatürk Anıtı'na çelenklerin sunulmasıyla başlayan törende Manavgat Meslek Yüksekokulu, Şule Muzaffer Büyük Kız Teknik Meslek Lisesi, Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi, Fethi Yılmaz Sezer Otelcilik Turizm Meslek Lisesi öğrencileri Aşçılık Bölümü öğrencileri Manavgat Aşçılar Derneği (MAD) Başkanı İsmail Karataş eşliğinde "Aşçılık Yemini" etti.
Davetlilere MAD tarafından Osmanlı şerbeti ve lokumu ikram edilen törende konuşan Manavgat Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu, önceki yıllara oranla en az yüzde 10-15 artışla bir turizm sezon dileğinde bulundu.İHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Nisan 2014 - 17:36
Turizm Haftası başladı
Turizm Haftası etkinlikleri Manavgat’ta gerçekleştirilen törenle başladı.
GÜNDEM
15 Nisan 2014 - 17:36
