Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Muratpaşa Belediye Meclis Üyeleriyle tanışma yemeğinde buluştu. Derviş Restoran’da Başkan Uysal tarafından verilen yemeğe tüm meclis üyeleri tam kadro katıldı. Başkan Uysal toplantı için restorana geldiğinde kurban edilmek üzere bekletilen koçu bağışladığını söyledi ve azat etti.
Sevgi, dostluk, kardeşlik
Tanışma yemeğinin açılış konuşmasını yapan Başkan Uysal, “Demokratik kalite taşıyan meclisimiz ışık saçıyor” dedi. Muratpaşa Belediye Meclisi’nin başarılı çalışmalara imza atacağını söyleyen Başkan Uysal, “Sevgi, dostluk ve kardeşlik içinde kamu yararı gözeterek hizmet edeceğiz. İyi niyetli insanların değişik partilerin mensubu olması bir renktir” dedi
Haber Merkezi
GÜNDEM
Yayınlanma: 08 Nisan 2014 - 17:52
Uysal, "Meclisimiz ışık saçıyor".
Muratpaşa Belediye Meclisi Üyeleri, Başkan Ümit Uysal’ın verdiği tanışma yemeğinde bir araya geldi. Başkan Uysal, “Demokratik kalite taşıyan meclisimiz ışık saçıyor” dedi.
GÜNDEM
08 Nisan 2014 - 17:52
