“Doğayı Korumak” teması ile belirlenen Türk Toraks Derneği’nin 17. Yıllık Kongresi’nde önceki yıllardan farklı olarak, akciğer sağlığını tehdit eden konuların, güncel sağlık politikalarının ve hekimlik ortamının harmanlanarak sunulacağı, serbest tartışma ortamı sağlanarak ana oturumların yapılmasının planlandığı bildirildi.
ABD ve Hindistan katılıyor
Bu yıl bilimsel programda güncel konulara da yer verilerek özellikle iklim değişiklikleri ve çevre kirliliğinin sağlığa etkisi, KOAH hastalığı araştırmaları ve son dönemde sıkça gündeme gelen kimyasal gazlarla ilgili dikkat çekici oturumlar gerçekleştirileceği bildirilirken, Amerikan Toraks Derneği (ATS), Avrupa Solunum Derneği (ERS) ve Hindistan Solunum Derneği Başkanlarının da kongreye katılacağı ifade edildi
GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Nisan 2014 - 18:09
Uzmanlar Antalya'da toplanıyor
Türk Toraks Derneği’nin 17. Yıllık Kongresi, 2-6 Nisan tarihleri arasında Antalya Belek’te gerçekleştirilecek
GÜNDEM
01 Nisan 2014 - 18:09
