Gündoğmuş'ta 'Orman Haftası' bir dizi etkinlikle kutlandı. Düzenlenen kutlamalar kapsamında Cumhuriyet Meydanı'nda halka fidan dağıtıldı. Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerince 300 adet ceviz, 500 adet iç badem, 500 adet harnup ve 200 adet sedir fidanı dağıtıldı. Görevliler tarafından dağıtılan fidanlar, kısa sürede tükendi. Orman İşletme Müdürü Hasan Öz, önümüzdeki günlerde çevre bilincini geliştirmek amacıyla okullarda da fidan dağıtımı ve dikimi yapılacağını kaydetti.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Mart 2014 - 17:18
Vatandaşlara fidan dağıttılar
Gündoğmuş Orman İşletme Müdürlüğü tarafından 'Orman Haftası' etkinlikleri kapsamında, vatandaşlara fidan dağıttı
GÜNDEM
25 Mart 2014 - 17:18
