Altınova Antalya Caddesi'ndeki dernek binasında gerçekleşen ziyarette konuşan Başkan Tütüncü, seçim kampanyası döneminde gittikleri yerleri, yeniden ziyaret ettiklerini belirtti. Tütüncü, seçim çalışmalarında ve öncesinde Antalya'da yaşayan Adıyamanlılarla da bir araya geldiğini vurguladı.
İç içeyiz
Seçimden seçime halkın içerisinde olanlardan olmadıklarının altını çizen Tütüncü, "Seçimin hemen sonrasında Antalya'da bir ilki gerçekleştirerek seçmenlerimize teşekkür ediyoruz. Bu anlamda, Antalya Adıyamanlılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'ni ziyaret ettik. Biz her zaman halkımızla iç içeyiz” dedi
Teşekkür etti
Başkan Tütüncü, “Geçtiğimiz 5 yılda halkımızla bir gönül bağı kurduk. Seçimlerin hemen ardından vatandaşlarımızı evlerinde, derneklerinde, işyerlerinde ziyaret edip kendilerine teşekkürlerimizi iletiyoruz" dedi. Başkan Hakan Tütüncü, Antalya Adıyamanlılar Derneği'ne, Kepez'de istikrarın devamına, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nde de Ak belediyeciliğin geri dönmesine verdikleri desteklerden dolayı teşekkür etti.
Tam destek
Antalya Adıyamanlılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Recep Ejderha da yeniden seçilmesinden dolayı kutladığı Tütüncü'ye, ikinci döneminde başarılar diledi.
Ejderha, her zaman yanında oldukları Başkan Tütüncü'ye, desteklerinin süreceğini de sözlerine ekledi. İHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Nisan 2014 - 19:20
Vatandaşlarımızla gönül bağı kurduk
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, seçimlerin ardından başlattığı teşekkür ziyaretleri kapsamında Antalya Adıyamanlılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'ni ziyaret etti
GÜNDEM
24 Nisan 2014 - 19:20
