Orta Mahalle'de İlçe Emniyet Müdürlüğü yanındaki Viola Coffee Bistro'nun açılışı, Kaymakam Erol Rüstemoğlu, Belediye Başkanı Ramazan Çalık tarafından yapıldı. Yusuf ve Hilmi Yıldırım ile Çiğdem Ayhan'ın ortak işlettiği işyerinin açılışına, Kaymakamı Erol Rüstemoğlu, Belediye Başkanı Ramazan Çalık'ın yanı sıra Emniyet Müdür Fatih İnceyavuz, Serik Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Yusuf Kara, iş adamı Muhammet Konur, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda davetli katıldı. Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından davetliler işletme hakkında bilgi aldı, hayırlı olması temennisinde bulundu.
MAGAZİN
Yayınlanma: 06 Nisan 2014 - 18:55
Viola Coffee Bistro açıldı
Serik’te Yusuf ve Hilmi Yıldırım ile Çiğdem Ayhan'ın işletmeciliğini yaptığı Viola Coffee Bistro, hizmete açıldı
MAGAZİN
06 Nisan 2014 - 18:55
